wp

Direksiyon Pompa Tamiri


Direksiyon Pompa Tamiri

Direksiyon pompa tamiri çoğu zaman aynı gün teslim edilebilen bir arıza biçimidir. Ancak bazı durumlarda direksiyon pompasının kovanı aşınmış, sibop yatağı bozuk ya da deforme olmuş ise tamir konusunda malesef yardımcı olamıyoruz. Pompaların tamirleri genellikle iç aksamda oluşabilecek rötor takımı, çember, sibop, alt ve üst blade değişimiyle gerçekleşmektedir. 

Ancak aracınızda bunlarla alakalı problemler doğrultusunda direksiyon pompası sökülerek kontroller sağlanır. Ancak gerekli kontrollerde tamiri olmuyorsa, değişim yolu izlenir. Bazı durumlarda çıkma orjinal ya da muadil sıfır ürünler kullanılır. Aracınızda işlem başlamadan önce sizden onay alınarak aracınız sökülür. Buna istinaden sökülen parça gerekli kontrolerden geçer. 

Direksiyon pompa tamiri genellikle ağır dönen ya da direksiyon dönerken ses yapan araçlardan gelmektedir. Bunun temel sebebi yağın içerisine karışan metal çapakların pompayı aşındırması, direksiyonu diplere dayamak veya gaz vererek direksiyonu çevirmektir. Kullanıcıların genelde yapmış olduğu hata bunlardan ileri gelmektedir. Bahsedilen hataların oluşturacağı problemler kısa vadede göz önüne gelen problemlerdir. Gaz vererek direksiyonu çevirme eylemi pompaya zarar verir, sıfır pompa dahi takmış olsanız 15-20 dakika kadar kısa bir sürede çemberin ve sibop yatağının bozulmasına sebep verir. 

Kullanıcı kaynaklı arızalanan ürünlerin yoğun olduğu bir parça olan direksiyon pompası tamir işlemlerinde yapılan işlemlere garanti verilmez. Çünkü, parça kullanıcının yapacağı temel hareketlerden kaynaklanmaktadır. 

Pompa problemlerinizde bizi tercih etmek için telefon numaramızdan ulaşabilir servis yoğunluğu hakkında bilgi alabilirsiniz.


Mercedes-Benz
Porsche
Land Rover
Lexus
Maserati
Jaguar